msppakt1
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 16:02, 17 Kwi 2012 Temat postu: Medycyna manualna- kurs wielospecjalistyczny |
|
|
Medycyna manualna w ujęciu wielospecjalistycznym 40 pkt.edu.
Data:
I zjazd: 9-10 czerwca 2012 r., Katowice
II zjazd 8-9 września 2012 r., Katowice
Kierownictwo naukowe:
*dr n. med. Grzegorz Sławiński, neurolog
Wykładowcy:
*dr n. med. Grzegorz Sławiński, neurolog
*Anthony Narushka D.C.(dr chiropraktyki, USA)
*dr Jerzy Bereszko, ortopeda
*mgr Tomasz Pawełek, fizjoterapeuta
Ramowy program kursu obejmuje:
4 moduły. Jeden moduł realizowany jest podczas 3 zjazdów sobotnio-niedzielnych
HARMONOGRAM KURSU:
MODUŁ "A"
I. Historia i koncepcje medycyny manualnej
II. Morfologiczne podstawy terapii manualnej kręgosłupa
III. Teoretyczne podstawy terapii manualnej
IV. Podstawy i zasady badania manualnego
V. Zasady i techniki terapii manualnej
VI. Wskazania i przeciwwskazania do terapii manualnej
VII. Prowadzenie dokumentacji leczenia manualnego
MODUŁ B: Diagnostyka i leczenie:
I. Miednica
II. Kręgosłup lędźwiowy
MODUŁ C: Diagnostyka i leczenie:
I. Kręgosłup piersiowy i żebra
II. Kręgosłup szyjny
MODUŁ D: Diagnostyka i leczenie:
I. Stawy kończyn dolnych i górnych
Co wyróżnia kurs wielospecjalistyczny MEDYCYNY MANUALNEJ ?
*odmienne szerokie (wielospecjalistyczne) ujęcie medycyny manualnej
*kadra prelegentów: specjaliści kliniczni z doświadczeniem akademickim oraz praktycznym w medycynie manualnej
*międzynarodowa kadra instruktorska
*możliwość poznania różnorodnych metod i szkół medycyny manualnej stosowanych w gabinetach lekarskich i rehabilitacyjnych
*możliwość poznania aktualnych metod diagnostycznych w tym nowoczesnej diagnostyki obrazowej
*bogactwo technik medycyny manualnej
*możliwość udoskonalenia warsztatu terapii manualnej
*kurs zatwierdzony przez NIL
*możliwość uzyskania punktów edukacyjnych
*certyfikat unijny, honorowany przez NFZ
FORMA KURSU:
*podczas szkolenia stosowane są metody szkoleniowe wykorzystujące kwestionariusze, ćwiczenia praktyczne, pokazy i demonstracje różnorodnych metod diagnozowania i leczniczych, przeprowadzenie analizy ruchu uczestnika szkolenia oraz opracowanie diagnozy i planu leczenia pacjenta, w celu zaangażowania uczestników szkolenia do aktywnego w nim uczestnictwa
*szkolenie realizowane jest w małych grupach szkoleniowych a indywidualizacja formy i treści przekazywanej wiedzy korzystnie wpływa na końcowy rezultat szkolenia
|
|